نحوه خرید و قیمت نایلون استرچ

نایلون استرچ

1400/12/26
513
0
نایلون های استرچ از جمله بهترین نایلون ها برای بسته بندی هستند

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. مهم ترین اقدام بعد از تولید یک محصول، بسته بندی آن است. پیدا کردن نایلون هایی که بتوانند از محصولات مختلف محافظت کنند، به یکی از دغدغه های اصلی تولیدکنندگان و فروشندگان تبدیل شده است. نایلون های استرچ از جمله بهترین نایلون ها برای بسته بندی هستند و به خاطر تنوع بالایی که دارند همه توجهات را به سمت خود جلب کرده اند. گیر آوردن قیمت آماده نایلون استرچ اونم به صورت آنلاین کار دشواری است. اگر می خواهید بیشتر با انواع نایلون استرچ بسته بندی آشنا شوید، توصیه می کنیم که خواندن محتوای زیر را از دست ندهید.

در پلاستیک اطلس شما می توانید نایلون استرچ مورد نظر خود را متناسب با ابعاد و اندازه های دلخواه، افزودنی مورد نظر، ضخامت ، رنگ، و… سفارشی سازی کنید ما در اینجا به شما کمک می کنیم تا با بهترین قیمت، انواع نایلون استرچ بسته بندی مورد نظر خود را، از بین تعدادی پیشنهادات تولیدکننده، انتخاب و خریداری کنید. پلاستیک اطلس تامین کننده انواع نایلون استرچ بسته بندی است که شما را در زمینه مشخصات و ارائه بهترین قیمت خرید نایلون استرچ راهنمایی کند.

کافی است که شما با همکاران ما ارتباط بگیرید و نوع درخواست خود را مطرح کنید، همکاران ما بالافاصله، بهترین قیمت روز رول های نایلون استرچ را با مشخصات شما، در بین تولید کنندگان جستجو کرده و بهترین نوع قیمت نایلون شرینگ را خدمت شما اعلام می کنند.

راهنمای خرید نایلون استرچ در پلاستیک اطلس

زمانی که قصد سفارش نایلون استرچ، در پلاستیک اطلس را داشتید، به این موارد توجه داشته باشید:

  • ضخامت مورد نیاز
  • طول متراژ رول
  • عرض رول
  • انتخاب تعداد لایه های لمینتی ( از تک لایه تا ۵ لایه )
  • محاسبه حجم سفارش ( سفارشات در حجم بالا باعث کاهش ضایعات تولید و کاهش قیمت تایلون استرچ می شود )

ویژگی نایلون استرچ

کارخانه های پتروشیمی محصولی به نام نایلون های استرچ تولید می کنندکه بین اکثر تولیدکننده ها و مصرف کننده ها امروزه آن را با فیلم استرچ می شناسند. این نوع از نایلون ها یک محصول پلیمری یا همان پلاستیکی هستند که بیشتر در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول به دلیل ویژگی های خاصی که دارد همواره توجه بسیاری از کسانی که نیاز به بسته بندی خوب دارند را جلب کرده است. مهم ترین این ویژگی ها به شرح زیر هستند:

نحوه خرید و قیمت نایلون استرچ

این نایلون در ضخامت ها و اندازه های مختلفی تولید می شود. به همین دلیل می تواند برای محصولات متنوع، پوشش خوبی ایجاد می کند. کاربرد انواع نایلون استرچ به صورت دستی و ماشینی است.

کشسانی این نوع از نایلون بسیار بالا است و به راحتی نیز پاره نمی شود. به همین دلیل مصرف کننده می تواند آن را با خیال راحت دور محصول مورد نظر خود بپیچد.

این نایلون ها به صورت بی رنگ، رنگی و همچنین مات تولید می شوند.

ویژگی مهمی که استرچ ها دارند این است که در مقابل نور خورشید مقاوم هستند. یعنی محصولی که با این نایلون ها بسته بندی می شود از آسیب نور خورشید در امان می ماند.

نایلون های معمولی وقتی در معرض مقدار کمی دما قرار می گیرند به راحتی شکل اولیه خود را از دست می دهند، اما این نایلون ها در مقابل دما نیز مقاوم هستند.

مشخصات نایلون استرچ بسته بندی

شفافیت، کشسانی و مقاومت خوب از مشخصات عالی، نایلون استرچ است. به طور میانگین هر یک متر از نایلون استرچ باید به میزان ده متر کشسانی داشته باشد و به سادگی پاره یا سوراخ نشود. تولید نایلون استرچ به دلیل حساس بودن این محصول فرایندی دقیق بوده که نیازمند ماشین آلات پیشرفته و مواد اولیه مرغوب را دارد، در غیر این صورت محصول نهایی از کیفیت مطلوبی برخوردار نخواهد بود.

هر رول نایلون استرچ بسته بندی معمولا با عرض ۱۰ الی ۱۱۰ سانتیمتر و با ضخامت ۱۰ الی ۵۰ میکرون و به صورت شفاف تولید می شود که تمامی این موارد، یعنی ابعاد، ضخامت و رنگ رول ها، قابل تغییر و سفارش سازی بر اساس نیاز مشتری است. در ضمن امکان اضافه کردن افزودنی های ضد اشعه ماورای بنفش خورشید و ضد الکتریسیته ساکن به نایلون های استرچ صنعتی امکان پذیر است.

«برای بسته بندی اجناس، به وسیله نایلون ها، باید توجه داشت، که نایلون های زیادی وجود دارید یکی از این نایلون ها، نایلون استرچ بسته بندی است، که انواع زیادی دارد. قیمت اکثر نایلون های بسته بندی از جمله قیمت خرید نایلون استرچ، به علت تغییر به سرعت قیمت مواد اولیه، با تغییرات ناگهانی مواجه است. تنها راه بدست آوردن قیمت نایلون استرچ استعلام از شرکت های معتبر است

کلام آخر

انواع نایلون های استرچ با کیفیت های متفاوتی در بازار وجود دارند که می توانند پوشش مناسبی برای محصولات مختلف محسوب شوند. البته باید از فیلم استرچ با کیفیتی استفاده کنید تا از محصولات شما در مقابل هر عامل خارجی دیگری به خوبی محافظت کند. اگر شما تصمیم به سفارش نایلون های استرچ را گرفته اید به خوب شرکتی مراجعه کرید. پلاستیک اطلس در پی جمع آوری بهترین قیمت خرید انواع نایلون استرچ بسته بندی، از صنعت مواد غذایی تا صنعتی و کشاورزی برای مشتریان عزیز است.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات