نایلون شیرینگ را از کجا بخریم؟

نایلون شیرینگ

1400/12/17
608
0
نایلون شیرینگ وزن کم و مزایای بسیار زیادی دارد و به فراوانی در صنعت بسته بندی استفاده می شود.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد . این نایلون بر اساس ساختار تشکیل دهنده و ترکیب آن در چند نوع وجود دارد. یکی از انواع مختلف نایلون شیرینگ، نایلون پی وی سی است. این نایلون وزن کم و مزایای بسیار زیادی دارد و به فراوانی در صنعت بسته بندی استفاده می شود. اکثر محصولاتی که به صورت وکیوم شده بسته بندی می شوند مانند: درب بطری ها، لوازم آرایشی و غیره از نوع نایلون پی وی سی هستند. یکی از دلایل محبوبیت و مصرف بالای نایلون پی وی سی شیرینگ قیمت ارزان آن است. نوع دیگری از روکش شیرینگ که به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد نایلون حرارتی است. این نایلون از جنس پلی اتیلن با چگالی و نقطه ذوب پایین است. این نایلون مقاومت و دوام بیشتری دارد و برای بسته بندی کالاهای سنگین تر به کار می رود. نایلون حرارتی با ساختار پلی اتیلن تجدیدپذیر بوده و آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند.

تفاوت نایلون شیرینگ با نایلون معمولی

تفاوت این دو نایلون در ترکیب مواد خام آن ها دیده می شود. پایه سازنده هر دو نایلون یکی است اما ترکیب مواد پایه آن ها اصلی ترین عامل ایجاد تفاوت در آن ها است. به همین دلیل دو محصول پلاستیکی با کاربردهای تقریبا مشابه اما ویژگی های متفاوت داریم. به عنوان مثال نایلون ساده مقاومت کششی بیشتری نسبت به نایلون شیرینگ دارد. در حالی که مقاومت روکش شیرینگ نسبت به تحمل وزن و فشار بیشتر است. پلاستیک شیرینگ نسبت به گرما حساس بوده و به سرعت تغییر شکل می دهد؛ اما این بدان معنی نیست که این نوع نایلون بی کیفیت است، بلکه مقاومت بسیار بالایی دارد و به واسطه همین ویژگی جایگاه خاصی در صادرات و تجارت کالاهای مختلف دارد. نایلون ساده براق تر است و بافتی نرم دارد، بنابراین چاپ پذیری بهتری نیز دارد.

تفاوت جنس درجه ۱ و ۲ شیرینگ

مواد اولیه شیرینگ و هر نوع پلاستیک دیگری دارای خاصیتی به نام آنتی اکسیدان است. این خاصیت مانع از بین رفتن مواد اولیه پلاستیک در مرحله اکستروژن آن می شود. این در حالی است که اگر بار دیگر مواد پلاستیکی ذوب شوند تمام آنتی اکسیدان خود را از دست می دهند. پلاستیک هایی که مجددا بازیافت می شوند از لحاظ کیفی درجه ۲ یا ۳ نامیده می شوند. معمولا چنین شیرینگ هایی به صورت سفارشی برای سفارش دهنده هایی تولید می شوند که به دنبال محصولی با قیمت ارزان هستند. طبیعتا شیرینگ درجه ۱ از لحاظ کیفی برتر از شرینگ درجه ۲ است.

نایلون شیرینگ را از کجا بخریم؟

برای خرید روکش شیرینگ با کیفیت عالی، قیمت مناسب و رقابتی می توانید به سایت شرکت پلاستیک اطلس مراجعه کنید. پلاستیک اطلس با استفاده از ماشین آلات به روز و مواد اولیه باکیفیت انواع نایلون شیرینگ را تولید کرده و با قیمت مناسب عرضه می کند. این شرکت علاوه بر شیرینگ محصولات متنوع بسیاری دارد که با تضمین کیفیت و قیمت به سراسر کشور ارسال می کند.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات